The Lesser of Two Evils

Case 1:
husband aku tak kesahhhhhh hane....aku dah naik puluh puluh kg dia kata dia sayang aku jugak. Malam-malam aku takde enerygy nak layan dia, atau selalu moody sebab hormon tak stabil,dia saaaabar je..mmg understanding la husband aku tu.

Case 2:
husband aku dah start komplen aku tak berhias utk dia, then badan dah naik.. Bila dia tegur pasal kulit aku yang berjerawat tak henti-henti ni, maaaaaluunya..tapi bila aku cakap nak beli lipstick, "membazir" nak facial, "tak payah" Nak diet, "sape nak temankan abang makan?" hmmmmmm...

So ladies, how? I believe that we must take care of ourself first to take care of others..!!

Macam pesanan dalam flight
"sila pakaikan topeng oksigen kepada diri anda sebelum membantu yang lain"

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner Paid To Promote