Terharu dgn Feedback anda..

Salam semua,

hye uolls..saya amat terharu dengan feedback dan response2 positif dr sume rakan2 yg saya dapat utk beaucraft-ku pny blog. even sgt lah baby lagi dlm blogshop ni tapi alhamdulillah dpt sokongan dan beberapa kawan blogger yg turut mempromosi beaucraft-ku ni kepada org lain di luar sana. Terutamanya kepada Cik Xora, Cik Ellfazira dan Zara yang telah mempromosikan blog beaucraft-ku ini secara tidak langsung. Saya bg pihak beaucraft-ku mengucapkan berbanyak2 terima kasih.. =)

Di kesempatan ini, saya ingin war-warkan mengenai Promosi Kerja Kahwin anjuran Kraftangan Malaysia akan diadakan pada bulan 6 ini. Buat masa ini official date masih belum ditetapkan. Tapi nnt hana akan update ngan uolls kemudian. InsyaAllah, MRS Craft Collection @ beaucraft-ku akan ada di promosi kerja kahwin tersebut. So, jemput ramai2 dtg utk jenguk hasil kerja tgn kami.. =)

beaucraft-ku telah update beberapa product spt bunga dulang, kotak songket bunga stokin kat blog beaucraft-ku. Jemput ler tgk2..if ada sape2 minat boleh bgtau hana or email kat adik hana..
okies?



lastly..Thanks to all for being such a lovely supporter.. =) and to Yanie too..thanks for dat lovely coach scarf.i loike! =)

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner Paid To Promote