pelamin nikah + caterer

haha..petang2 gini saya dah pening dah..mama call tgh hr td.dia kata dia tgh discuss ngan Aunty C for my solemnization event. actually, asalnya nak DIY je pelamin nikah kat dlm hall rumah yg tak bape nak besar itu..haha..tp, alih2 mama nak tempah plak ngan Aunty C.wuwuwu..so, saya kena tambah bhgn budget saya n probably kena cut cost for videographer..owh noooooo!!!! penings sudah..saya hanya mahukan pelamin yg simple2 je utk nikah..hurmm..takpelah..mama pun baru je discuss..nnt balik umah nk tgk bape dia quote utk hana.plus..mekap pun mgkn amek ngan anak Aunty C..dia mmg dah lama mekap. hurmm..habeslah saya.tp hopefully sumenya akan jd ok. sbb mama kata dia makeup cantik..entahlah...nnt nak kena tgk dia mekap camne n ape brg dia pakai utk mekap.baju untuk tandang pun akan diambil dr butik pengantin aunty C..ermm..nnt nak pegi test2 baju.

for caterer plak, mama kata Aunty C suggest kat caterer A. n memandangkan Aunty C kenal dgn Caterer A so boleh lah kautim murah2 sket.hurmm dlm rm12/pax for 1000pax. include skali 4vip table with banquet chairs n cover, meja mkn beradab with banquet chair n cover, meja tetamu ngan kerusi plastik.n mkn dia Aunty C kata sedaaaapppp!! ntah ape ntah menu dia mama ckp td..tak beri perhatian plak kan..kuikuikui..so, ini je lah progress yg ada stakat ni.huhu..



p/s: pelamin ni takde kena-mengena ngan pelamin nikah hana..haha..tp pelamin ni unik kan?

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid Display Banner Paid To Promote